понеділок, 23 листопада 2015 р.

Опис досвіду

Новицький Олександр Михайлович
07.08.1960 року народження
Полтавська область Глобинський район
с. Опришки вул.. Леніна 68 кв.4.
МТ: 0682509968

Харківський Державний педагогічний інститут закінчив у 1987 році за спеціальністю фізичне виховання.
Стаж роботи:
загальний: 36 років
педагогічний: 34 роки
Опришківська  ЗОШ I – III ступенів Т: 05365325470
Вчитель Захисту Вітчизни та фізичної культури.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії.
Грамота обласної організації ВФСТ “Колос” АПК України 2010 рік.
10 та 11 класи – Захист Вітчизни, 1 - 4 класи фізичне виховання.

Інтернет-ресурс: noprosvita.blogspot.com

Педагогічне кредо: Стався до людей так, якби ти хотів, щоб вони ставилися до тебе.
XXI століття вже давно почали називати "епохою глобального інформаційного суспільства", тому що роль інформації постійно зростає і впливає на розвиток суспільства, прогрес науки, техніки та економіки. В такому суспільстві освіта, знання, інформація та комунікація складають основу розвитку, становлення та благополуччя кожної особистості. Для адаптації до соціальних та професійних змін сьогодні все більше людей відчувають потребу у постійному аналізі та обробці інформації.
Таким чином, процес входження школи у сучасний світовий освітній простір потребує удосконалення і переорієнтації в першу чергу комп'ютерно -інформаційної складової змісту освіти, тому що лавиноподібне зростання об'єму інформації набуло характеру інформаційного вибуху у всіх сферах людської діяльності. Застосування комп'ютерних технологій навчання дозволяє мені видозмінити весь процес викладання, розвивати творчість, реалізувати модель особистісно-зорієнтованого навчання, а головне - вдосконалювати самопідготовку тих, хто навчається. Безумовно, сучасний комп'ютер та інтерактивне програмно-методичне забезпечення вимагають зміни форм та способів спілкування вчителя й учнів, перетворюють процес здобуття знань в ділову співпрацю, а це в свою чергу посилює мотивацію до навчання і призводить до необхідності пошуку нових моделей занять та форм проведення контролю знань.
У зв'язку з цим перед освітянами України постало першочергове завдання: підготувати нове покоління до життя в сучасних інформаційних умовах, до сприйняття різної інформації; навчитися аналізувати її, розуміти наслідки дії на психіку, оволодівати видами спілкування за допомогою сучасних технічних засобів. Не є виключенням і предмет Захист Вітчизни.

    Готовність до служби в армії формується у цілісному навчально -виховному процесі, залежить від зусиль держави, сім’ї, громадських  організацій і від самого юнака, його свідомості, активності, наполегливості, психологічної готовності. Школа – не тільки підготовка до строкової служби, а й подальший фізичний, вольовий, психологічний інтелектуальний, професійний,моральний розвиток особистості, формування у юнаків рис дорослої людини, якостей справжнього чоловіка. Військова служба у ЗСУ – це дуже важливий вид діяльності. Вона проходить в різних умовах: просторових, часових, географіч-них, кліматичних і є більш напруженою, екстремальною, динамічною порів-   няно з іншими видами діяльності. Їй притаманні несподіваність, раптовість, незвичайність, здатність руйнувати сформовані  до призову  стереотипи поведінки, створювати різні психічні стани. В свїй роботі, при підготовці юнаків до служби в ЗСУ, я найбільше уваги приділяю їх психологічній підготовці та перебуванню їх у колективі. А військовий колектив – це соціальна група, головною метою діяльності якої є військовий захист, оборона держави і він має свої специфічні особливості. Захист Вітчизни  викладаю з 1988 року. Я люблю цей предмет за його специфіку, неординарність. В юнаках я бачу майже дорослих  людей, які хочуть знати більше і завжди використовую життєвий принцип: «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставилися до тебе.» Я спокійна, врівноважена, тактовна людина, кажу і відстоюю правду, люблю дітей і з повагою ставлюся до них. Коли випускники заходять до школи чи при зустрічі вітаються, тиснуть руку і висловлюють слова вдячності, відчуваю, що частинка моєї педагогічної діяльності, моєї роботи допомогла їм стати просто хорошими людьми. Юнакам  дуже подобається вивчати елементи стройової підготовки та розповіді і  порівняння психологічної готовності з мого власного досвіду та солдатських буднів. З давньогрецької «псюхе» - душа, «логос» - вчення, отже, психологія – це наука про душу, про психіку людини. І в своїй роботі я стараюся використовувати такі форми, методи та інноваційні технології, які не принижують гідності та сприяють вольовому, моральному, інтелектуальному та психічному розвитку. Я вважаю, що готовність до служби в армії полягає у здатності юнаків успішно виконувати всі її вимоги на початковому етапі (в школі). Чим вища готовність юнака, тим менше часу витрачається на його адаптацію до умов військової діяльності і тим менших зусиль від самого юнака і його командирів вимагатиме цей процес. 

Немає коментарів:

Дописати коментар