07.08.1960 року народження
Полтавська область Глобинський
район
с. Опришки вул.. Леніна 68
кв.4.
МТ: 0682509968
Харківський Державний
педагогічний інститут закінчив у 1987 році за спеціальністю фізичне виховання.
Стаж роботи:
загальний: 36 років
педагогічний: 34 роки
Опришківська ЗОШ I – III ступенів Т: 05365325470
Вчитель Захисту Вітчизни та
фізичної культури.
Вчитель вищої кваліфікаційної
категорії.
Грамота обласної організації
ВФСТ “Колос” АПК України 2010 рік.
10 та 11 класи – Захист
Вітчизни, 1 - 4 класи фізичне виховання.
Інтернет-ресурс: noprosvita.blogspot.com
Педагогічне кредо: “Стався до людей так, якби ти хотів, щоб вони ставилися до тебе.”
XXI століття вже давно почали називати "епохою
глобального інформаційного суспільства", тому що роль інформації постійно
зростає і впливає на розвиток суспільства, прогрес науки, техніки та економіки.
В такому суспільстві освіта, знання, інформація та комунікація складають основу
розвитку, становлення та благополуччя кожної особистості. Для адаптації до
соціальних та професійних змін сьогодні все більше людей відчувають потребу у
постійному аналізі та обробці інформації.
Таким
чином, процес входження школи у сучасний світовий освітній простір потребує
удосконалення і переорієнтації в першу чергу комп'ютерно -інформаційної
складової змісту освіти, тому що лавиноподібне зростання об'єму інформації
набуло характеру інформаційного вибуху у всіх сферах людської діяльності.
Застосування комп'ютерних технологій навчання дозволяє мені видозмінити весь
процес викладання, розвивати творчість, реалізувати модель
особистісно-зорієнтованого навчання, а головне - вдосконалювати самопідготовку
тих, хто навчається. Безумовно, сучасний комп'ютер та інтерактивне
програмно-методичне забезпечення вимагають зміни форм та способів спілкування
вчителя й учнів, перетворюють процес здобуття знань в ділову співпрацю, а це в
свою чергу посилює мотивацію до навчання і призводить до необхідності пошуку
нових моделей занять та форм проведення контролю знань.
У
зв'язку з цим перед освітянами України постало першочергове завдання:
підготувати нове покоління до життя в сучасних інформаційних умовах, до
сприйняття різної інформації; навчитися аналізувати її, розуміти наслідки дії
на психіку, оволодівати видами спілкування за допомогою сучасних технічних
засобів. Не є виключенням і предмет Захист Вітчизни.
Готовність до
служби в армії формується у цілісному навчально -виховному процесі, залежить
від зусиль держави, сім’ї, громадських
організацій і від самого юнака, його свідомості, активності,
наполегливості, психологічної готовності. Школа – не тільки підготовка до
строкової служби, а й подальший фізичний, вольовий, психологічний
інтелектуальний, професійний,моральний розвиток особистості, формування у
юнаків рис дорослої людини, якостей справжнього чоловіка. Військова служба у
ЗСУ – це дуже важливий вид діяльності. Вона проходить в різних умовах:
просторових, часових, географіч-них, кліматичних і є більш напруженою,
екстремальною, динамічною порів- няно з
іншими видами діяльності. Їй притаманні несподіваність, раптовість,
незвичайність, здатність руйнувати сформовані
до призову стереотипи поведінки,
створювати різні психічні стани. В свїй роботі, при підготовці юнаків до служби
в ЗСУ, я найбільше уваги приділяю їх психологічній підготовці та перебуванню їх
у колективі. А військовий колектив – це соціальна група, головною метою
діяльності якої є військовий захист, оборона держави і він має свої специфічні
особливості. Захист Вітчизни викладаю з
1988 року. Я люблю цей предмет за його специфіку, неординарність. В юнаках я
бачу майже дорослих людей, які хочуть
знати більше і завжди використовую життєвий принцип: «Стався до людей так, як
би ти хотів, щоб вони ставилися до тебе.» Я спокійна, врівноважена, тактовна
людина, кажу і відстоюю правду, люблю дітей і з повагою ставлюся до них. Коли
випускники заходять до школи чи при зустрічі вітаються, тиснуть руку і
висловлюють слова вдячності, відчуваю, що частинка моєї педагогічної
діяльності, моєї роботи допомогла їм стати просто хорошими людьми. Юнакам дуже подобається вивчати елементи стройової
підготовки та розповіді і порівняння
психологічної готовності з мого власного досвіду та солдатських буднів. З
давньогрецької «псюхе» - душа, «логос» - вчення, отже, психологія – це наука
про душу, про психіку людини. І в своїй роботі я стараюся використовувати такі
форми, методи та інноваційні технології, які не принижують гідності та сприяють
вольовому, моральному, інтелектуальному та психічному розвитку. Я вважаю, що
готовність до служби в армії полягає у здатності юнаків успішно виконувати всі
її вимоги на початковому етапі (в школі). Чим вища готовність юнака, тим менше
часу витрачається на його адаптацію до умов військової діяльності і тим менших
зусиль від самого юнака і його командирів вимагатиме цей процес.
Немає коментарів:
Дописати коментар